tag:blogger.com,1999:blog-5053147770970465349.post5591808854656699113..comments2023-11-01T09:45:45.661+02:00Comments on jupezku.blogspot.fi: Kokemuksia kalustosta: Safire 2100DJuhohttp://www.blogger.com/profile/02809185402284628767noreply@blogger.comBlogger3125tag:blogger.com,1999:blog-5053147770970465349.post-844509395141232312023-10-22T09:59:20.728+03:002023-10-22T09:59:20.728+03:00Itse hankin Safire 23 Di ja huomasin et aika virta...Itse hankin Safire 23 Di ja huomasin et aika virtasyöppö se on. Nyt syksyllä akku kestää kolme yötä ja sitten tyhjä. Ja se puhallin -))! Hiton hurina koko yön. Miksi sen pitää pyöriä 3000 r/min? Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5053147770970465349.post-11758488820826200112014-05-29T23:39:31.665+03:002014-05-29T23:39:31.665+03:00Polttoainesäiliö on apukuskin penkin alla olevassa...Polttoainesäiliö on apukuskin penkin alla olevassa laatikossa. PA-letkut menee ulko -ja sisäkuoren välissä laatikon takareunaan jossa on pumppu ja säiliö. Polttoainemäärän näkee sivuluukun avaamalla. Laatikkoon mahtuu 10l säiliö. 15litrainen ei mennyt korkeutensa puolesta.Juhohttps://www.blogger.com/profile/02809185402284628767noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5053147770970465349.post-69614626657220994072014-05-29T15:36:51.379+03:002014-05-29T15:36:51.379+03:00Mihin laitoit polttoainesäiliön?Mihin laitoit polttoainesäiliön?Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/01868353895889542395noreply@blogger.com