Tavoitteita pitää olla.

Vaikka harrastukset on minulle tapa tehdä irtiotto työelämän oravanpyörästä on siinäkin mukava olla pieniä tavoitteita.
Viimeisin +5kg Saimaan järvilohi vuodelta 2013
Lohenuisteluaikana mulla oli perinteinen tavoite ylittää +5kg haamuraja. Loppuaikoina se onnistuikin vuosittain, onkohan sitä opittu jotakin vai ollut vain hyvä tuuri? :)

Jigikalastuspuolella olen päättänyt suunnata tavoitteet sentteihin ja kohdekalana ahven. Tämän kauden tavoite on maltillinen 45cm. Uskon, että tämä on realistista saavuttaa minun kalavesillä. Varmasti kala vaatii paljon yritystä ja epäonnistumisia mutta silti olen vakaasti sitä mieltä, että tällaisen ahvenen kesän tai syksyn mittaan nappaan. :)

Vanha luottopeli eli Waken Bottom Special on pyytänyt tyhjää koko kevään.
Yritystä on ollut monena päivänä viikossa. Olen viimeajat keskittynyt läntisen pien-saimaan pohjoisiin selkiin. Hurraahuudot eivät ole kaikuneet. Viimeisimmän reissun saldona 2 ahventa ja yksi hauki. Aktiivista kalastusaikaa oli viitisen tuntia. Kyllä osaa olla vaikeaa.
Yrityksestä homma ei ole jäänyt kiinni. Nyt vaan ei jostakin syystä onnistu!
Seuraavalle reissulle on pakko tehdä jonkinasteen taktiikan vaihdos. Vaihdan järeät 5" jigit vähän kevyempiin. Aika näyttää onko siitä apua tässä kriisitilanteessa. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi.